Geamuri paranormale

Într-o dimineață, pe când eram într-o excursie, am avut surpriza să constat că toate geamurile de la mașina mea coborâseră inegal și instantaneu, bănuiesc. Neșansa mea a fost că în noaptea de dinainte a mai și plouat. N-am avut nicio explicație. Am crezut că spirite malefice și-au băgat coada în mașina mea. În realitate, se pare că atunci când mi s-a lucrat la remedierea oglinzii exterioare electrice din stânga, ceva a fost dereglat. Chestia este că nu aveam explicație de ce funcționa aleator. Nici n-am mai căutat o explicație științifică din moment ce remedierea făcut la un alt service decât după remedierea oglinzii care funcționa și ea tot aleator, nu s-a mai întâmplat ca geamurile să coboare. Înseamnă ci mecanicii au făcut și acele incantații care să alunge strigorii din mașina mea...
Mi s-a mai întâmplat o dată ca geamul din dreapta mea să-l găsesc coborât dimineașa următoare unui drum în care l-am dus pe un tip acasă. Aveam explicația. Tipul a lăsat geamul în timpul mersului, fără să sesizez, dar mai grav este că eu nu am verificat geamurile după ce am dus mașina în parcare, am închis-o și am plecat să mă culc. Am învățat lecția credeam dar n-a fost așa că am uitat geamul lăsat într-o parcare în Austria. Norocul meu este că nu las în mașină nimic de valoare nici la vedere nici la nevedere căci în mașină nu fac depozit de troace.

(29 august 2017)

Comments

Popular posts from this blog

Consumul mediu la Golf 5 TDI