Mașina făcută special pentru mine

În anul 2004 eram la tabăra de vară a studenților economiști de la Tușnat, organizată de Fundația Pro Oeconomica și Academia de Studii Economice. Într-o zi un coleg mi-a zis dacă vreau să mă urc în mașina lui, un Golf 4. M-am urcat la volanul acelei mașini și mi s-a întâmplat un lucru neașteptat. Am avut senzația că acea mașină a fost proiectată și construită exact pentru mine, căci mă simțeam în ea de parcă era mașina mea de mii și mii de ani. N-am dat importanță acesteui fapt, dar în anul 2005 când am vrut să-mi cumpăr mașină, am încercat mai multe mașini, dintre toate numai în Golf 5 m-am simțit cel mai bine. În celelalte aveam senzația că mă sufoc pentru că erau prea înghesuite, iar altele mă făceau să mă pierd în ele că erau prea mari. 
Așa am ales eu mașina, după o anumită stare în care am fost adus de forma, de dimensiunea și mai ales de simplitatea pe care aceasta o aduce, căci mie nu-mi plac lucrurile sofisticate. În Golf 5 mă simțeam în siguranță instinctiv, fără să fi știut din documentații că are 5 stele la acest capitol.
Golful mi-a creat senzația că este mașina făcută special pentru mine, probabil că mi-am dorit o mașină nemțească după teribilele aventuri trăite în nefiabilul ARO 244D, care era și o mașină mare, grea, în care vedeam lumea de foarte de sus.


(28 august 2017)

Comments

Popular posts from this blog

Consumul mediu la Golf 5 TDI