Să schimb un bec

 Acm mulți ani mi s-a ars un bec la GOLF și eram în Moldova. Am apelat la un service și electricianul a venit cu o șurubelniță imensă, a meșterit el ceva, dar mi-a spart lampa și tot nu a rezolvat nimic. De atunci am evitat să fiu rezolvat altundeva decât la service de Volksvagen.

S-a întâmplat acum că s-au ars și un bec în față la faza scurtă și cel de la marșarier. Deci se punea problema rezolvării în condiții de pandemie. Am sunat la câteva service-uri și dacă nu mi s-a răspuns, am procedat la ajutorul Internetului. Am găsit cu note bune Car Service Eurotrans, dar ajungând acolo am aflat că este închis pe probleme de COVID. Cineva de acolo m-a îndrumat la NAFI Motors de pe Bd. Mărășești 131, unde am ajuns la recepție, au venit doi electricieni. În 10 minute m-au rezolvat. Mi-au înlocuit becurile. Au verificat și numai după ce s-au convins că totul este în regulă am fost trimis la recemție pentru acte. Am plătit și am plecat. Pentru calitate, precizie și modul de abordare le dau nota 10.


(16 septembrie 2020)

Comments

Popular posts from this blog

Consumul mediu la Golf 5 TDI